jueves, 9 de enero de 2014

Materials Audiovisuals: vídeo


Bones a tots una altra vegada!


La meva entrada d'avui (la primera de 2014) va dedicada a presentar la meva activitat sobre Materials Audiovisuals. Com ja sabeu, els meus treballs s'han basat en el projecte "Mira dentro de TIC", així doncs, la meva proposta d'activitat es centra en fer que cada alumne realitzi un vídeo explicant què vol ser de gran. 

D'aquesta manera donaran a conèixer una part de la seva persona a la resta de companys alhora que es segueixen fent més hàbils amb la utilització de les TIC. 

El meu vídeo va dedicat a explicar en què consisteix l'activitat. Per tant, al principi hi ha una explicació del que s'ha de fer i seguidament hi ha un expemple.

Aquí us deix la meva Unitat Didàctica i el meu vídeo:



Presentació del programa escollit

El programa que he escollit per realitzar l'activitat és Windows Movie Maker. És un programa de creació de vídeos molt senzill i fàcil d'emprar. Ve instal·lat amb el sistema operatiu de Windows. 

Aquest programa permet la inserció de fotos, vídeos, àudios, efectes de transició, crèdits, títols, etc. Com podem veure, és un programa molt complex. A més com comentava, és molt fàcil d'emprar cosa que facilitarà la tasca als alumnes de primària. 

Reflexió Personal 

Crec que és una activitat molt encertada per a incloure en el meu projecte "Mira dentro de TIC" ja que motivarà molt als infants i farà que obtenguin resultats molt bons. 
He de reconèixer que jo mateixa, quan el·laborava aquest vídeo de mostra per als infants ja m'ha agradat i tenia ganes d'innovar i cercar coses noves. Així que segur que quan els infants hagin de fer el vídeo d'allò que més els hi agrada serà tot un èxit. 

Salut i fins la pròxima!

1 comentario:

  1. Esperança he vist el teu blog, no havia entrat fins ara i he de dir que aquest vídeo que has realitzat m'ha agradat molt! Està redactat molt bé i sobretot la teva veu transmet el sentiment d'emoció cap a la professió!
    Enhorabona!

    ResponderEliminar